DIOR STÄDSERVICE
Dior Städservice är ett innovativt städbolag som utför flera städtjänster i och runt om Helsingborg.
Vi ligger i framkant med frekvent nöjda kunder. Läs mer om hur vi arbetar med lösningar,
som hjälper företag & privatpersoner att få en mer bekväm, renare och fräschare tillvaro.
VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR
För din trygghet som kund så har vi en ansvarsförsäkring hos Länsförsäkringar.
Om du inte skulle bli nöjd med vårt arbete ger vi dig möjligheten att inom 24 timmar göra en reklamation. Det är vår policy att du ska bli nöjd.
- Vår målsättning är att alla produkter som vi använder ska vara Svanenmärkta eller motsvarande. Som städbolag vill vi att våra klimatavtryck ska vara minimala
- Det är många företag som påstår sig arbeta på ett miljömässigt rätt sätt, vi på Städenergi tar miljön på allvar och ser till att vår verksamhet arbetar med miljön i fokus.
- Dior Städservice erbjuder alltid dig som kund hos oss en sju dagars garanti på samtliga tjänster.
- Vid eventuella synpunkter åtgärdas dessa inom 2h från och med samtal från er som kund.
- Vi har ansvarsförsäkring.
- I största möjliga mån följer vi Svenska stöldskyddsföreningens (www.ssf.nu) riktlinjer i säkerhetsfrågor. Vi har en noggrann rekryteringsprocess där varje anställd måste lämna utdrag ur belastningsregistret och skriva på ett sekretessavtal.
Vi samarbetar med Länsförsäkringar när det gäller vårt försäkringsansvar gentemot dig som kund.
Vid avbokning tidigare än 72 timmar (helg ej inräknat) före avtalat städtillfälle har kunden rätt till avbokning utan kostnad. Vid avbokning senare betalar kunden enligt följande: 48 timmar (helg ej inräknat) innan städtillfället 50 % av priset, 24 timmar (helg ej inräknat) innan städtillfället 75 % av priset och avbokning samma dag debiteras fullt pris. Notera att avbokningskostnaden inte berättigar till RUT-avdrag.