Butiksstädning

Högkvalitativ butiksstädning till förmånliga priser från* 260kr/h
little-boy-giving-thumbs-up-and-holding-candy-whil-2021-08-30-20-01-56-utc

PROFESSIONELL BUTIKSSTÄDNING

Butiksstädning förutsätter en god kompetens och professionalism hos städpersonalen för att ett bra så städresultat som möjligt skall uppnås. Speciellt höga krav ställs i dagligvaruhandel och i livsmedelsbutiker. En ren och fräsch butik ökar konkurrenskraften och gör att kunderna gärna kommer tillbaka. Butiksmiljön tillsammans med kundservice är idag mycket viktiga konkurrensmedel. Noggranna städinstruktioner och checklistor och kvalitetsmål säkerställer våra levererade städtjänster. Vi anpassar vårt städarbete efter era öppettider och vi är flexibla i vårt utförande. Vi är fullt försäkrade med ansvarsförsäkring och företagsförsäkring. Vår personal är försäkrade genom Länsförsäkringar.

CHECKLISTA BUTIKSSTÄDNING

  • Golv
  • Lister
  • Ytterdörr, inkl hela dörrkarmen
  • Trösklar
  • Ljusinsläpp
  • Element
  • Golv
  • Bord & Stolar
  • Avfallskorgar
  • Ovansida diskar
  • Golv
  • Avfallskorgar
  • Pappersåtervinningskärl
  • Golv
  • Väggar
  • Sanitetsporslin
  • Rör, Karmar & Dörrhandtag
  • Påfyllning av förbrukningsmaterial
  • Golv & Lister
  • Kontakter & Dörrhandtag
  • Bord & Stolar
  • Utvändig köksinredning
  • Diskbänk
  • Spis
  • Kakel
  • Avfallsbehållare
  • Golv
  • Karmar
  • Dörrar
  • Kontakter
  • Sittbänkar
  • Ovan & utanpå klädskåp
  • Sanitetsporslin
  • Speglar
  • Kakel
  • Duschväggar, golv & rör
  • Brunnar
  • Väggfästa lampor
  • Förbrukningsmaterial
  • Kontakter & dörrhandtag

OM BUTIKSSTÄDNING

Vi brukar utgå från ca 260kr i timmen  men priset för butiksstädning i just er butik är svår att bedöma på rak arm. Vi behöver bland annat veta hur stora lokaler ni har och hur ofta ni vill att vi ska komma och städa hos er samt om där finns särskilda behov. Det enklaste sättet för er att ta reda på just ert pris för butiksstädning – är att kontakta oss via en offert förfrågan – så återkommer vi med en prisbild.

Vår erfarna personal tar med sig all den städutrustning som behövs, kommer ut till era lokaler och utför städningen på den tid som vi har avtalat. Har ni några särskilda önskemål kring vad ni vill ska ingå? Kontakta oss så pratar vi vidare.

Vi har en ansvarsförsäkring vilket innebär att vi står för kostnaden om vi skulle råka ha sönder någonting medan vi jobbar hos er. Det händer som tur är väldigt sällan, men ni ska ändå känna er trygga i att, vi täcker kostnader för eventuella skador som orsakas av oss.

  • Korta bindningstider
    Vår affärsmodell bygger på att nöjda kunder stannar kvar, därför har vi inga behov av att binda våra kunder på långa avtal.
  • Kvalitetsgaranti
    Vi är trygga i vår städkvalitet och därför erbjuder vi alla våra kunder nöjd kund garanti om man mot förmodan inte skulle vara nöjd.
  • Egen kontaktperson
    Personlig kontakt är en viktig byggsten i ett långvarig samarbete och därför har varje kund en egen kontaktperson.
  • Vår målsättning är att alla produkter som vi använder ska vara Svanenmärkta eller motsvarande. Som städbolag vill vi att våra klimatavtryck ska vara minimala
  • Dior Städservice erbjuder alltid dig som kund hos oss en sju dagars garanti på samtliga tjänster.
  • Vid eventuella synpunkter åtgärdas dessa inom 2h från och med samtal från er som kund.
  • Vi har ansvarsförsäkring.
  • I största möjliga mån följer vi Svenska stöldskyddsföreningens (www.ssf.nu) riktlinjer i säkerhetsfrågor. Vi har en noggrann rekryteringsprocess där varje anställd måste lämna utdrag ur belastningsregistret och skriva på ett sekretessavtal. 
    Vi samarbetar med Länsförsäkringar när det gäller vårt försäkringsansvar gentemot dig som kund.
Vi använder cookies för att ge våra användare en bättre upplevelse på vår hemsida
Acceptera
Integritetspolicy